اصول مذاکره فروش تلفنی
بازاریابی تلفنی می تواند یک شیوه مقرون به صرفه برای فروش باشد. تماس های تلفنی فروش زیاد سریع تر و هزینه ی مختصر تری نسبت به حضور فیزیکی با مشتریان اتمام می شود. این تماس در عین حال می تواند انعطاف پذیرتر و متقاعدکننده تر از نامه کتبی فروش باشد.

البته به این سادگی ها هم نیست، بازاریابی تلفنی زیاد بحران برانگیز است. برقراری یک تماس تلفنی کامیاب برای فروش، یک هنر است. این پیشه می تواند مشکل باشد که بتوانید به تنهایی کاری کنید به شما گوش کرده و برای خرید قانع شوند. بازاریابی تلفنی موثر، لازمه ی این است که درک شود تماس های تلفنی چگونه برای سوداگری ما نتیجه می دهند و سپس باید اطمینان حاصل نماییم که بازاریاب تلفنیِ ما از مهارت های لازم برخوردار است.

برنامه ریزی فروش تلفنی
اگر دقیقاً بدانید که تماس تلفنی فروش برای سوداگری شما چه کارهایی می تواند اتمام دهد/ چه کارهایی نمی تواند، توانا هستید بهترین نتیجه را متعلق به اتخاذ کنید.

فروش مستقیم از پشت تلفن، درخواست از مشتریان خفته و سعی در قانع کردن آنها برای خرید کردن، می تواند یک آپشن راستین به عقیده نرسیده و به اعتبار شما صدمه بزند. بجای آن، احتمالاً به عنوان بخشی از فرآیند فروش تان از فروش تلفنی کاربرد کنید. برای مثال- برای معرفی کردن خودتان به مشتری خفته پیش از اینکه به خواندن نامه فروش مشغول شده و یا برای جلسه ای برنامه ی زمانی ایجاد کنید.

بازاریابی تلفنی می تواند یک تقسیم مهم از برنامه ی سروکار داشتن با مشتریان کنونی باشد. اگر در یک ارتباطی قرار دارید به همان خوبیِ اجابت به سوالات، احتمالاً می توانید از تکرار دستورات سریع هم بهره گیری کنید.

از هر چیزی که برای فروش تلفنی بهره گیری می کنید باید تصمیم بگیرید که کدامیک از کارکنان مسئول هستند یا می توانند از خدمات بازاریابی تلفنی بهره گیری کنند. همینطور باید مسائل حقوقی مثل مقررات شامل ی تماس های تلفنی فروش و حقوق فسخ مصرف کنندگان را درنظر بگیرید.

تماس تلفنی فروش موثر
بسیاری از مردم، تقاضا فروش از مشتریان نهفته ناشناخته را یک چالش ویژه می دانند. بسیاری از کارکنان بطور ادامه کوشش می کنند از این گونه تقاضا های فروش اجتناب کنند و در برابر ترجیح می دهند بر روی وظایف دیگری که احساس راحتی بیش تری را برایشان به ارمغان می آورد انجام دهند. حتی وقتی که کارکنان باانگیزه و هیجان زده هستند، کمبود اعتماد به نفس می تواند اثربخشی آنان را تضعیف کند.

یک روش درست می تواند این تکنیک درخواستِ فروش (تماس تلفنی برای فروش) را ساده تر کند. برای مثال:

اگر تقاضا فروش به عنوان بخشی از فروش هایی که به تولید منجر می شوند، دیده شود - معرفی و شایستگی چشم اندازهای فروش- بجای تحت خفقان تند پیمان دادن کارکنان برای فروش است. در حالیکه سناریوی تماس های فروش انعطاف ناپذیر و مصنوعی به نظر می رسد، تماس های تلفنی به احسان برنامه ریزی شده با اهداف مشخص امکان کامیابی بیش تری خواهند داشت.

آموزش فروش تلفنی می تواند به کارکنان کمک کند الی چیرگی ها و دیدگاه های درست را در خودشان گسترش دهند. یک بازاریاب تلفنی موفق به مجموعه ای از چیرگی ها احتیاج دارد که در پیوسته قید شده است:
- دانستن اینکه چطور هرچه سریع تر می تاب پاسخ مثبت را گرفت

اصول فروش تلفنی

- تفاهم سازی و گوش دادن بطور پرکار برای آنچه که این بستگی می خواهد! نه سوق دادن بیننده به سمت صرفاً خرید

- سرو پیشه داشتن با سوالات و اهداف

- شناسایی زمانِ بستنِ فروش و نحوه ی اتمام آن

پیشنهاد ترامپ به اپل!

آپدیت جدید «آی او اس» شارژ آیفون را تمام می کند

یک گوشی تاشوی دیگر در راه است!

گوشی دو نمایشگره ۵۲۹ دلاری به بازار آمد

گوشی‌های تاشو به درد نمی‌خورند!

ساعت هوشمند فسیل با آیفون سازگار شد

بلندترین گوشی دنیا تولید می‌شود

تلفنی ,یک ,تواند ,های ,ی ,کارکنان ,می تواند ,فروش تلفنی ,تماس های ,بازاریابی تلفنی ,تلفنی فروش

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


آموزش مجازی مطالعات اجتماعی بهترین های شیراز Don's site Myrna's collection Jason's style فارکس حرفه ای روشنگری در سخنان ناب بزرگان اخبار روز تکنولوژي serat96 مقالات دانشجویی و دانش آموزی