اصول مهم بازاریابی تلفنی
اصول مهم بازاریابی تلفنی را بشناسید و آن را به کار بگیرید ؟
ارسال شده توسط: چنگیز قیاسی 28 فروردین 97 ساعت 17:19
اصول مهم بازاریابی تلفنی در دنیای امروز که اکثر بستگی ها در پیش درآمد با آن شروع می شود از نکات مهم و از اساس شروع یک معامعه کبیر است که همواره افراد کامیاب در ایجاد چنین ارتباطی موفق هستند .در پیوسته با میهن پست همراهش شوید.
بنابراین پیش از روشنگری بیشتر در مورد اصول مهم بازاریابی تلفنی باید گفت که بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی - اجتماعی تعریف می شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به فرمایش تأمین مایحتاج و خواسته های خود اقدام می کنند. برای صریح شدن این تعریف باید بدواً واژگان مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را رسیدگی کرد.
اصول مهم بازاریابی تلفنی و جزئیات و سوال های پیرامون آن را البته باید متعلق به هایی پرسید که بازاریابی تلفنی را تجربه کرده اند این که آیا الی به حال هنگام بازاریابی تلفنی پرماسیدن بدی به شما دست داده است؟ آیا از اینکه پیشنهادتان موردقبول واقع نمی شود، ناراحت شده اید؟ آیا از کامیابی محدودتان ناامید شده اید؟
بنابراین پیشنهادات و یا بهتر بگوییم هشدارهای پایین نکاتی کاملا جدی و رسمی در ارتباط با اصول مهم بازاریابی تلفنی هستند که می توانند لذت پیشه را در شما از بین برده و فروشتان را به دست کم برسانند. بنابراین باید در بازاریابی تلفنی به نکاتی از قبیل موارد پایین توجهی اکید داشته باشد.
بازارابی تلفنی (۲)
مشتری را دک نکنید بلکه آن را به سوی خودتان جذب کنید: اغلب ما از کسانی که پافشاری می کنند و تمام مدت در مورد خودشان گفتگو می کنند، خوشمان نمی آیند. به بازاریابی خویش اندیشه کنید. آیا مدام در حال ارائه مصرانه اطلاعات در مورد خودتان یا محصول و خدماتتان هستید؟ این شغل ممکن است مشتریانتان را فراری دهد، درحالی که فقط کاری که باید سپریدن دهید این است که آن ها را به تو بکشید.
یکی از اصول مهم بازاریابی تلفنی این است که روی مایحتاج و دغدغه های مشتریان بالقوه تان تمرکز کنید و به آن ها چیزی توصیه کنید که می خواهند. شما به آن ها کمک می کنید، آن ها را به مشتری تبدیل می کنید و درآمد اکثریت به دست می آورید.
به سوال و درخواست مشتری پاسخ مکتوب ارائه ندهید: در نود درصد اوقات ارائه استجابت کتبی به استعلام مشتری به فروش منجر نمی شود. تلفن را بردارید و از سوالات آن شخص برای شروع مکالمه بهره گیری کنید با پرسیدن چند سوال اغلب می توانید دریابید که او چه اهداف و نیازهایی دارد و سپس راه حل خویش را به او شناسایی کنید.
در مشتریان انرژی ایجاد کنید: بازاریابی تلفنی به معنای آغاز مکالمه با مشتریان بالقوه، شناخت نیازهای آنان و کمک به آن ها در درک راه حل های پیشنهادی شماست. برای اینکه مشتریان اکثریت به دست آورید، به افراد بیشتری کمک کنید الی گونه محصول یا خدمات شما را درک کنند و مشتریان بالقوه تان را دلگرمی کنید الی با شما تماس بگیرند.
آیا نوع بازاریابی تان به شما کمک می کند تا مشتری بالقوه کافی به دست آورید و با آن ها گفتگو کنید؟ شما می توانید با یک پیام تبلیغاتی پسندیده و راهبرد آنلاین و آفلاین جریان متداومی از مشتریان خفته شایسته را برای خود ایجاد کنید.
خریدار را راستین نمی بینید زمانتان را هدر ندهید: هر چقدر هم که سیستم کاریتان خوب باشد، برخی مواقع می بینید که دارید با افرادی صحبت می کنید که یا نمی توانند از پس هزینه خدماتتان برآیند یا محصولات شما سودی برای آن ها ندارد. مکالماتی از این قبیل باعث هدر رفتن تقسیم زیادی از زمانتان می شود.
از دیگر نکات مهم اصول مهم بازاریابی تلفنی این است که از سوالات تعیین کننده و پذیرش مشتری ها در طول ۳ دقیقه پیش درآمد مکالمه کاربرد کنید و ببینید که آیا فردی که پشت خط است، مشتری واقعی است یا خیر. اگر نبود، از او به خاطر هنگامیکه گذاشته تشکر کنید و به سراغ فرد دیگری بروید.
بازارابی تلفنی (۳)
قیمت فرآورده و یا خدماتتان را خیلی زود اعلام نکنید: زمانی که مشتریان بالقوه تماس می گیرند، احد از نخستین سوالاتی که می پرسند در مورد قیمت محصول یا خدمات است. اگر به سرعت به آن ها پاسخ دهید، احتمالا مکالمه به زودی واپسین،انجام می یابد و فروش را از دست خواهید داد؛ چون هنوز قیمت ها از عقیده آن ها معنایی ندارند.
زمانی که یک مشتری از شما قیمت می پرسد لغایت زمانی که کاملا متوجه نشده اید او چه چیزی می خواهد قیمت را اعلام نکنید. سپس قیمت را در قالب راه حل هایی ارزشمند و با کیفیت به او عنوان کنید.
هدف و ارزش از نگاه مشتریتان را مشخص کنید: شما کاملا از مزایای فرآورده و خدماتتان آگاه هستید؛ می خواهید که مشتریان خفته نیز این مزایا را کاملا متوجه شوند. برای اینکه به مشتریان کمک کنید تا ارزشی را که برپایی کرده اید درک کنند، از آن ها بخواهید الی چیزی را که می خواهند، تعریف و آنچه را که برایشان ارزش دارد، مشخص کنند.
بیراه نروید و خیلی زیاد گفتگو نکنید: شما از زیروبم محصولاتتان با تازه هستید؛ می توانید ساعت ها در باره آن ها، فرآیند کاریتان، ویژگی ها و مزایای محصولات گفتگو کنید. این کار را نکنید. شما با این پیشه حوصله مشتری را راز می برید و پروا او را از دست می دهید، به خصوص اگر بازاریابی تان از گونه تلفنی باشد.
هر سررسید که با یک مشتری تماس می گیری یا احد از مشتریان نهفته با شما تماس می گیرد، متعلق به تماس برای درک نیازهای مشتری کاربرد کنید. سوال بپرسید. فرمان دهید آن ها گفتگو کنند تا شما اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.
فراموش نکنید که شما باید به مشتریتان تقاضا فروش بدهید: اگر می خواهید ملت محصولات یا خدماتتان را بخرند، باید از آن ها درخواست کنید. به عقیده مشخص می آید؛ ولی بازاریاب های تلفنی معمولا منتظر می مانند تا مشتری علاقه اش به خرید را عنوان کند.
بازارابی تلفنی (۱)
چرا این پیشه را می کنیم؟ شما لغایت زمانی که اعتمادبه نفس کافی در گویه تکنیک های فروش تلفنی را کسب نکنید، از شنیدن پذیرش رد در ازای تقاضا فروشتان می ترسید. برای همین است که معمولا در ازای این پیشه تنها به ذکر ویژگی ها و مزایای فرآورده یا خدمات می پردازید.
اگر با مشتریان نهفته و مناسبی صحبت کنید، شایستن اینکه از شما خرید کنند زیاد بسیار است. به آن ها کمک کنید لغایت ارزش مدنظرشان را مشخص و سپس خرید را نهایی کنید.
در مکالمه هدفتان دریافت جواب <<بله>> باشد: قصد اولیه شما این است که وقتی از مشتریان در مورد ثبت سفارش یا ثبت نام برای به کارگیری خدمات سوال می کنید، از آن ها پاسخ <<بله>> را اخذ کنید اگر یک الگو از پاسخ های مثبت جاسازی کنید، شانس شنیدن پاسخ مثبت را برای خویش افزایش داده اید.
اهداف آن ها را بررسی کنید و از آن ها بپرسید که دقیقا پیگیری چه چیزی هستند. راه حلی را هم که یافته اید رسیدگی کنید و از آن ها سوال کنید که آیا همان چیزی است که به دنبالش بودند یا خیر.
آپدیت جدید «آی او اس» شارژ آیفون را تمام می کند
یک گوشی تاشوی دیگر در راه است!
گوشی دو نمایشگره ۵۲۹ دلاری به بازار آمد
گوشیهای تاشو به درد نمیخورند!
ها ,تلفنی ,بازاریابی ,مهم ,مشتری ,مشتریان ,آن ها ,بازاریابی تلفنی ,مهم بازاریابی ,اصول مهم ,را به
درباره این سایت